Knie.nl

Alles over de knie

Knie.nl

Signature methode

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  louise 3 maanden, 1 week geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Zoek in de antwoorden van dit topic

• Auteur

Sjaan

Heeft er hier iemand al een keer een nieuwe knie gehad dmv de signature methode? Ik sta op de wachtlijst voor zo,n protheseplaatsing

#1417 Reactie

Rosa

Sinds vandaag sta ik op de wachtlijst. Verwachting is dat ik omstreeks 14 juni geholpen kan worden.

#2416 Reactie

Karen

Hallo, Sjaan en Rosa,
    Het is al een tijd geleden dat jullie dit onderwerp hebben geopend, des te beter want ik zou heel graag willen weten of jullie inderdaad de Signature knie hebben gedaan en hoe het nu met jullie nu gaat. Ik sta nog op de wachtlijst voor de eerste consult, maar weet al is dat ik zo’n TKP krijg. Ik heb op internet alles over deze operatie gelezen en was geïnteresseerd in de signaturen methode. Mis alleen nog de ervaring van mensen die deze operatie ondergingen.
    Hopelijk zijn jullie nog active in de forum…

#2480 Reactie

Jeanne

Ik heb vorig jaar mei een knieoperatie vlgs signature gehad .Erg fijn Na een week liep ik zonder hulpmiddelen en kon ik mijn knie goed buigen. Jeanne

#2491 Reactie

Karen

Hallo Jeanne, dank je voor je antwoord, je bent dus ruim een jaar verder. Wat ik zou willen weten is of je een redelijk normaal leven hebt na een goed gelukte operatie. Na mijn consult in het Maartenskliniek deze week ga ik richting de operatie met lood in de schoenen. Ik ben relatief jong en mijn motivatie om me te laten opereren is dat ik weer ‘een leven’ heb: reizen, een feestje of een festival, een keer naar een waterval of naar een een duin, naar de natuur i.i.g…. dat deze dingen weer kunnen. Maar dat schijnt dus helemaal niet zo vanzelfsprekend te zijn, als ik de dokter hoor. Het zijn dingen die slechts ‘mooi meegenomen’ zijn, mochten ze lukken. Dus ik was benieuwd naar verhalen van patiënten, zeker een jaar of meer na de operatie. Hoe ziet het lever er uit dan, in de praktijk? Alles wat je mij kan vertellen zal wel fijn zijn om te weten, goed of slecht. Groeten en dank!

#2655 Reactie

Joke Spelier

Kan iemand mij zeggen in welke ziekenhuizen de knie Signature methode wordt toegepast. Ik zou dat erg graag willen weten, maar kom er via google niet achter. Bij voorbaat dank voor een eventuele reactie.

Hartelijke groeten,

Joke Spelier

#2745 Reactie

louise

Hallo Joke
    In de medinova klinieken wordt deze tecniek toegepast.
    Gr Louise

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
Reageer op: Signature methode
Mijn informatie:

Smileys worden automatisch omgezet. Klik hier om te zien welke smileys beschikbaar zijn.

Advertenties

Letselschade verhalen